Ahad, 27 Februari 2011

New York Skin Solution Pt 2

Mesti ada yang tertanya-tanya macam mana keputusan treatment kita tu. Lepas pergi 6 kali treatment dalam masa 7 bulan. Mana taknya first few treatment tu macam malas nak pergi asyik suruh beli barang tu beli barang ni. Geram betul. Bila kita kata tak nak dia akan tanya kenape ada masalah financial ke. Kalau ada pun bukan dia nak tolong kan. Menambahkan pening kepala lagi ada. Selalunya kita bagi alasan tak bawak duit  or nak tanya huby dulu.

Produk dia tak berkesan sangat dengan kita lepas pakai sebulan pun masih cam biasa jerawat tak surut-surut. Penuh muka ngan jerawat besar-besar plak tu. Muka mengelupas merah-merah dan kering. Bila tanya dia kata tu efek biasa. So ambik keputusan sendiri tak nak teruskan guna produk dia yang mahal beratus-ratus tu.

Masa treatment tu ok, sebab dia memang ada staff terlatih dan rutin treatment yang dorang gunakan memang ikut step. Tapi yang tak bestnya lama, sebab dorang kena attend lebih dari sorang client dalam satu masa. Kadang-kadang tu bila pakai mask cam lama sangat tunggu dorang bukak kan. Dah la takut gelap. Sejuk plak bilik tu. Dorang punya schedule pack dah tentula busy giler kan. So nasihat kita kalau nak buat treatment boleh tapi kena ada banyak duit sebab dia akan cuba sedaya upaya kita beli produk dorang ngan servis.


Takut tengok muka sendiri masa ni gambar 02.08.10

Pernah sekali time buat treatment kita dengar dia provoke orang sebelah tuk buang skin tags katanya yang dia buat treatment sekarang ni tak termasuk dalam pakej tu. Itu jugak yang jadi pada kita time mula tu dia tanya nak wat apa  dulu. Kita kata concentrate dengan jerawat dan parut tu. Tapi lepas halfway treatment dia kata yang untuk hapuskan parut jerawat tu kena buat sesi treatment lain. Sekarang ni ada lagi balance 9 treatment dan kita asyik tak pegi appoinment yang dorang setkan dengan macam-macam alasan. Kalau ada sesiapa yang nak berkongsi pendapat dorang after treatment dengan NYSS silakan. Nanti kita wat la ala-ala forum. Next will have an entry what product I am using rite now and berkesan. Just after 2 weeks using it.

6 ulasan:

  1. Dear,
    Saya dengar juga bad reviews about NYSS ni, hampir2 terkena tp cepat bertindak. So how you go dengan treatment diorg?(http://bobozap.blogspot.com/2011/05/new-york-skin-solution.html)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Byk kali mengelak tuk apointment cos dorg akan suruh kita beli itu dan ini. Sangat tak suka..

      Padam
  2. eyp..
    nk tnye produk cleanser nyss tu bpe ye? ingt nk try cleanser shj...tq..

    BalasPadam
  3. u check kat NYSS, sbb aritu suma masuk dlm pakej..

    BalasPadam
  4. sis... sy terkena jgak dgn NYSS ni.. now sedang selamatkan adik beradik ipar duai sahabat handai dari terkena dgn NYSS.. hehe..
    ::senang-senang jenguk lah blog sy::

    BalasPadam
  5. Sy buat treatment 2 bulan, muka sy dh clear Dari jrwt.. Skrg jrwt x tumbuh dh.. Sgt2 best~ Nasib sy dpt consultant yg x mendesak.. ;)

    BalasPadam