Ahad, 12 Jun 2011

Serve your husband like a first class prostitutes....

Sana sini orang bercerita pasal OWC (Obedient Wives' Club) bila mengeluarkan kenyataan bahawa seorang isteri itu perlu melayan suaminya seperti pelacur kelas pertama. Wah wah wah! Title isteri tu sangat la mulia, tetapi menjadikan isteri itu first class prostitute sangat la tidak masuk akal. Berkahwin untuk seks, ya salah satu fungsi perkahwinan itu, apa yang berlaku didalam hubungan tersebut hendaklah sebagai pasangan bersifat terbuka dan berbincang pasal kekurangan di atas katil.

Bagi kita kegagalan perkahwinan itu bukan disebabkan kepuasan ditempat tidur semata-mata. Semenjak berita ini didedahkan kita dah Mr MA berdiskusi. Kita punya pendapat kalau suaminya dah gitu  macam mana layanan ditempat tidur pun tetap dia mencari lain. Perkahwinan yang harmoni itu bertunjang kepada kejujuran dan rasa tanggungjawab yang tinggi. Betul tak?

Kenapa la nak mencari publisiti murahan, rasanya banyak benda lain lagi yang boleh diutarakan...lagi satu kalau ada kelab suami taat kan lagi bagus..huhuhu..


2 ulasan:

  1. x patut na la juak samakan status isteri ngn hi-class prostitute seolah2 org laki tok kawen semata2 utk sex jak, bukan untuk pikul tggjwb..agak2la statement org nak molah OWC tok pun...brgkali foundernya ya kali nak jadi hi-class prostitute kali nak....hilang akai ka xdak akai org molah statement tok nak...hahahah

    BalasPadam
  2. Betul betul... cheap publicity. pfftttsss

    BalasPadam